busra34__ emzirme danışmanlarını çok dinleme ya boşver alışsın yeter ki beslensin bak biz emzirme danışmanlığına başladığımız dönem çocuk kilo alamadı çocuk doktoru neden kilo alamıyor bu kardiyolojiye götürün kalple ilgili mi dedi benim moralım bozuldu strese girdim boşu boşuna,bana parmak besle deyip durdurlar hem bana eziyet oluyordu hem akış hızlı gidiyor çocuk kusuyor kilo alamıyordu biberona bir geçtik maşallah hemen toparladı kendini bir de biberon verme emzir diyor mamayı istemiyorlar e napalım aç mı kalsın yavrular her bebek farklı kucağa gelir gelmez lıkır lıkır içmiyorlar maalesef memeden. Şimdi doktordan çıktık ben demeden o dedi silikon göğüs ucu deneyelim dedi sütüm beyaz renkli yağı az o bebeğe çok yaramazmış yağlı süt arkada kalıyor hiçbir sağım makinesi o yağlı sütü getiremez sadece bebek emerek getirir dedi, şimdi mamajoonunkini aldık bakalım deneyeceğim hemen inşallah işe yarar