Kızlar bebeğim 1 aylık oldu 2500 kilo doğmuştu doğru ememiyordu hala ememiyor , uçta kalıyor ben kavratıyorum ağzına sokuyorum hala uca kayıyor bu yüzden süt tam anlamıyla inmiyor 2-3 kez yutkunuyor sadece ben de sağım yapıyorum . Artık göğüslerim çok yara oldu geceleri hiç meme vermiyorum çünkü çok uyuyor biberondan hazır mamayı bile anca içiyor bir çaba yok yani . Gündüzleri de 1-2 kez memeye getiriyorum çünkü inanılmaz canım yanıyor göğüslerim hep tahriş oldu kıpkırmızı, emzirmeyi denediğim gün canımın yanmasından dolayı sağım yapamıyorum biraz iyileşmesi gerek e bu defa da süt almamış oluyor böyle kısır bir döngüdeyim , memeyi denemekten yoruldum hiç istemiyorum beslenme saatleri zulüm oluyor maalesef , var mı bir çözümü olan