Bir gün çok mutlu, ertesi gün sebepsiz ağladığın oluyor mu?
Kendini anlamakta zorlandığın anlar var mı?
“İyi bir anne olacak mıyım?” diye düşündün mü?
Bazen her şey güzelken bir anda bunaldığın oluyor mu?
Yalnız değilsin 🤍
Şu an tek kelimeyle ne hissediyorsun? 🌸