Benvebebgim Ben 68 kiloyla hamile kaldım şuan 77 78 kilo geliyorum🙈🙈 boyun uzun allahtanda ordan yırtıyorum ☺ Benim bulantım en başından beri çok yoktu. İştahımda kesilmedi aksine kat kat açıldı. Bide hamile olduğumu öğrenince sigarayı bıraktım oda çok iştahımın açılmasına neden oldu ☺ Ama korkma bebek ilk üç ay annenin yediğinden beslenmez kanından beslenir. Yani o dönemde yiyemediniz diye bebeğiniz aç kalmadı korkmayın ☺ Şimdiden sonra göbek kordonundan beslenmeye başladı ve artık beslenmenize dikkat etmeniz gerekiyor. Et yiyemesenizde en azından ete denk gelen besinler yemeye çalışın. Mesela yeşil mercimek gibi. Bu arada benim karnım baya çıktı 😍 yani dışardan farkediliyor artık. Ne çok sert şuan için nede çok yumuşak. İkisinin ortası bişey ama yumuşak değil kesinlikle. İlerleyen haftalarda sertleşir sanırım ☺ Kendine ve beslenmene dikkat et canım 😘💕