linsmea merhaba umarım iyisinizdir ben de geçen hafta göğüs ağrısı nefes darlığı şikayetiyle acile gittim d dimer 2.48 çıktı yatış verildi ve kan sulandırıcı doğuma kadar dendi. 24.haftamdayım. Siz de d dimer 2 lerdeydi demişsiniz merak ettim sizde de başlangıçta göğüs ağrısı var mıydı? Acaba ben boş yere mi kan sulandırıcı iğne oluyorum diye sürekli araştırmaya çalışıyorum da