amacgurbetmucizemiz Bn 19 haftaya girdim ama hala bebeği hissetmemişim ilk gebeliğim siz kaçıncı kaftada hissettiniz kızlar
fatmaa51 amacgurbetmucizemiz benimde ilk gebeliğim 21.haftada hissettim normal Canım yakında hissedersin
gul_jabbar amacgurbetmucizemiz bende 19+3um su an. Ilk 17-18 gibi hiss etmisdim ama col hafif ve geç geç. Hiss etdim. O gunden beei bazi gunler hic hiss etmedim. Su ansa coz hafif hiss ediyirem. Her kesde deyisken diye biliyorum. 17-18 hiss etdiyimj soyledimde hayir olamaz falan dediler)
gizemli00 gamzz06 21+5 günlük ikinci gebeliğim ama sanki ilk gebeliğim gibiymiş gibi tatlı heyecanlarım var 💗💗💗
elifayaz112_ Admsarzu ben de 37+4 haftalık hamileyim 4. Gebeliğim ama her hamilelik ayrı bir heyecan oluyor 😂 inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🤲🏻
1oglananasi 22+1′iz biz de, kendimi şimdiden ağır hissediyorum, ilerleyen haftalarda ne yaparım bilemiyorum.😅 İlk gebeliğim, heyecanı da hareketlerini hissetmek de güzel, canım oğlum. 💙😊
1oglananasi esmaayverdi Siz sona yaklaşmışsınız, zorlukların bitmesi yakındır.😅 Rabb’im sağlıklı ve kolay bir doğum nasip etsin size ve tüm hamilelere. 😊