toprakoznur54 beyzzsenturkkk bende 31+2deyim ikinci gebeliğim ikincisi kız 🌸🩷 Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🌸
dilara_minaz5672 metininprensesi malesef kendini göstermiyor yaa çarşamba günü randevum var inşallah bu sefer gösterir çünkü çok merak ediyorum
Bilged gamzz06 yaa çok iyi erken görmüşsünüz ☺️ Bende 11+5te gittim ama görmediğini söyledi tahminde bilebulınöafı bede Fetal DNA sonucunu bekliyorum 🙏🏻
momrose gamzz06 yaa benimde pazartesi kontrolüm var 12+1 ken girmiş olacağım benimde öğrenme ihtimalim var galiba 🥹
beautiful_ gamzz06 Roman olur yazsam seni diyorum ve söylüyorum 😅😅 SATA göre 19+4 Gelişime göre 20+2 ben ise karışık ilerliyorum 😅😅
minikanne123_ beautiful_ benim de sata göre 22+3 ama telefona göre 23+3 bizimde karışık ikinci gebeliğim ilki kız buda erkek inşallah ♥️
damlayl beautiful_ benimde sat a gçre 15+4 ama16+2 filan cıkıyor ultrasonda o zaman hangsini dikkate alıyoruz