akn12 eğer etlik şehir hastanesinden bahsediyorsanız ben gebe okuluna gidiyorum hatta yarın 3. Dersime gireceğim her hafta 1 gün gidiliyor toplam 4 kere gidilcek. Ben perinatoloji takipli olduğum için muayenelerim 2 haftada bir o derslerin olduğu gün muayeneye de gidiyorum 2 si aradan çıkmış oluyor