akn12 Merhaba bugün hastanede gebe okuluna gittim kayıt olmak için ama hastaneye gidersem 5 gün oluyormuş eğitimler online da 1 gün oluyormuş evim uzak olduğu için online katılmak istiyordum bu konuda benim gibi olan var mı siz naptınız
erikarpuz akn12 ben online katılmıştım çok işimi gördü farklı bisey olacağını sanmıyorum ya online katılın
siisu akn12 online katıldım haftada 2 gün 8 ders son bir de ek ders yapılacak çok faydasını gördüm online bile
miniginannesi__ akn12 ben küçük bir ilçede yaşıyorum ama takipli olduğum doktor merkezde özel bir hastane sizce olur mu özellerde de yoksa devlete mi gitmek lazım gebe okulu için
Melike3506 akn12 eğer etlik şehir hastanesinden bahsediyorsanız ben gebe okuluna gidiyorum hatta yarın 3. Dersime gireceğim her hafta 1 gün gidiliyor toplam 4 kere gidilcek. Ben perinatoloji takipli olduğum için muayenelerim 2 haftada bir o derslerin olduğu gün muayeneye de gidiyorum 2 si aradan çıkmış oluyor
akn12 erikarpuz evim hastaneye çok uzak bugün söylememe rağmen gelip katılmamda ısrarcı oldular siz hangi haftada başladınız birde ne kadar süre aldınız benim ilk gebeliğim çok bilgim yok bebek bakımında
erikarpuz akn12 30. haftamda katılmışım ben özel hastaneye gidiyordum hemşireye verilecekler için çok işime yaramıştı çünkü kendileri söylüyordu bunu koyun bunu koymayın diye ama diğer şeyler standart ama bilemedim belki yüzyüze emzirme için daha iyi olabilir ya ben emzirmeyi bilmiyordum dogdugunda hastanede yüzyüze eğitim aldım tekrar
siisu akn12 olur olur bir de hastaneye gittiğinde eğitimde ki ebeleri bul birebir tanış ben öyle yaptım geçen randevumda da odaları gezdirdiler bilgi verdiler
erikarpuz akn12 korkmayın mutlaka adapte olacaksınız çok şükür bilgiye ulaşmak artık çok kolay bilgileri yavaş yavaş öğrenmeye başlayın youtube da bile çok güzel anlatan ebeler var ben ferzan ebeyi çok dinlerdim ya da çocuk doktorları var osman gönülal çok güzel bilgi veriyor
akn12 miniginannesi__ ben daha başlamadım ama devlete gidiyorum ben de yakın zamanda online olarak başlıcam doktorunuz bir şey söylemedi mi
gogirl Online ya da yüz yüze ama mutlaka katıl birine çok faydalı oluyor hem şehir hastanesinin hem özel hastanenin gebelik okuluna gittim ben 36+4 bugün bitti kurs bebek yıkamadan emzirmeye göz temizliğinden hijyene her konuda katkısı var
akn12 gogirl evime yakın olsa hastane online almam ama çok uzak ve saat 10 da başlıyor denildi benim yetişebilmem için evden 8 de çıkmam gerekiyor
akn12 miniginannesi__ benim için zor geçti içmesi ayrı zordu sonrasında da miğde bulantısı baş dönmesi yaşadım bir süre ama çok şükür temiz çıktı
_Umayinannesi benimde bugün şeker yüklemesi birazdan hast gideceğim. kontrol, şeker testi, kan uyuşmazlığı iğnesi hepsi bugün 🤔