Ozlemos Gulcandogansadi bende 6+6 yım ne yemek yiyebiliyorum ne de şu icebiliyorum bulantidan dolayı canım ,su icsem bile çıkarıyorum ,mide bulantısı hapı tavsiye ediyor herkes bende yarın doktoruma gidicem.allah yardımcimiz olsun inşallah canım 😊
uleKurbanKazan Gulcandogansadi 10. Haftamızdayız bir kere bile kusmadım bende bilmiyorum iyi mi kötü mü yani hiç olmaması da garip geliyor 😄
Rmysk 10 haftalığız bizde hertürlü şikayet var sürekli uyku halindeyim mide bulantım var herşey çok kötü kokuyor doğru düzgün bişey yiyemiyorum ama doktorum bi ilaç verdi onun sayesinde daha iyiyim 🙂
Gamzeray Kızlar bende 7+2 yim kasıklarım belim bugün fena agrıyor adet agrısı gibi lekelenmem falan da yok sürekli yatıyorum böyle olan var mı yarın doktor kontrolüm var
DuyguAlalm Evet bende de kasık ağrısı ve bel ağrısı olmuştu, ama şu an o şikayetlerim geçti. Normalmiş bu durum, rahim devamlı genişliyormuş.
Gamzeray DuyguAlalm çok teşekkür ederim görüp de cevap verdiğiniz için çok sağolun sağlıkla alalım kucağımıza inşallah bebişlerimizi👼