Benim 9+1 haftalık, baştan beri hafif bulantım vardı. Ama son 2 haftadır inanılmaz şiddetlendi. Ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum. Geçtiğim gün serum ve vitamin takviyesi yapıldı ve bulantı ilacı verdi doktor. Biraz hafifledi, yemek yemeğe başladım, ama ilaç zarar verir mi diye korkuyorum 🙁