Benimde 6.haftadan beri var igne fitil ve duphaston kullanıyorum büyüyor küçülüyor kahverengi bazen kırmızı bazen siyah akıntılarım oluyor cok yogun olup yatıs yaptıgımda oldu her daim içinizi ferah tutun gecen hafta 2.2 cmdi bu hafta 3.95 olmus tekrar hep evde yatmama ragmen bebisinize güvenin allaha emanet edin insallah bugünler gececek 🤲🏻 allah saglıkla hayırlısıyla evlatlarımızı kucagımıza almayı nasip etsin 🤲🏻