nurs33 Kızlar 10+0 ım bugün. 2 gün önce doktora gittiğimde 14×9 cm kanama alanı gördü doktor. Öncesinde 3 cm di büyümüş malesef. Sizlerin kanama alanı ne kadar büyüklükteydi ve ne kadar sürede iyileşti yardımcı olur musunuz
orhismommmmmm nurs33 12. Haftada kanamayla gitim 2 gün hastanede yattım 5 cmdi progestan igne fitil kullandım asla ayağa kalkma sadece yemek ve ecye kalktım ayağının altına yastık koy bol su iç sıcak suylabayo yapma
istnbul nurs33 ben kaç cm di bilmiyorum ama benimde kanama alanım vardı yaklaşık 16 hafta civarı kapandı bu süreçte bende progestan iğne ve fitil kullandım şuan 35 haftalığız
nurs33 orhismommmmmm devlete mi gittiniz özele mi acaba? Ben güya özele gidiyorum yine de çok üzerinde durulduğunu düşünmüyorum
orhismommmmmm nurs33 benim akşam 8 de kanamam oldu özel takıplıydım doktor yoktu aradılar doktor ilaç verdi gönderdi ben hemen devlet hastanesine gittim Allah razı olsun orda hemen yatış yaptılar serum taktılar iğne ilaç yaptlar ama 2 pet dolduracak kadar kanamam oldu baya kanama oldu çok korktum
nurs33 orhismommmmmm bende yarın devlete gideceğim ilk defa bakalım ordaki doktor ne diyecek.. kanama alanı çok büyüdüğü için korkuyorum açıkçası biraz
papatyam35 orhismommmmmm şuan ne durumdasınız benmde bu seklde oldu ve özel takipli Dr um ilgilenmedi sonrasında kanamam arttı ve düşük yaptım
orhismommmmmm nurs33 yürüme gerekirse sedyede falan git yürüdükçe kanama alanı artırıyor 12. Haftadan 20. Haftaya kadar yattım
orhismommmmmm nurs33 olsun kanama alanı içerde olsa bile o bekleyen kan kahverengi şekilde dışarı çıkıcak umursamadı diye bişey olamaz bebeye bişey Olabılır ihmale gelmez serum fitil kullanıyor musun
1_prensesannesii nurs33 gerekli durumlarda iğne ve fitili de günde 4 e bile çıkarıyorlar benim de ikinci gebeliğimde vardı bir hafta kalkmadan yattım geçti ama iğne gerçekten çok etkili
papatyam35 orhismommmmmm hyr telefonla ulasmstik kendisine herhangi bi devlet hastanesine yönlendirdi ilgilenmedi parayı alırken iyiydi , hakkımı helal etmiyorum kendisine