ikizannesiiiiiiii Silik çizgi var gibi bende bu kadar silik çizgiyle öğrenmiştim ama 2 gün sonra tekrarladım testi biraz daha belirgin olmuştu isterseniz 2 gün sonra tekrar test yapın
NobleMom Melekk_38 anladım. Çizginin yeride çok geride. Sizi umutlandırmak istemem. Yarın ilk idrarla yenileyin testi bence. Umarım vardır 🙏🏻
NobleMom Melekk_38 evet bunda daha doğru bir pozitif ihtimali var 🙂 ama çok çok silik. Umarım pozitiftir 🙏🏻
mystery94 Melekk_38 ay bence var 🥹😍😍 belirtilerin neler canım bende çatlatma iğnesi oldum da bi kaç günüm kaldı kan vericem
Melekk_38 mystery94 adet olacakmış gibi ağrılarım var bide sık idrara çıkıyorum inş vardır yarın adet olmazsam kan vericem senin kaçıncı gün
mystery94 Melekk_38 benim yarın 11. Gün oluyor sanırım 6 mart gecesi vuruldum doğru mu günden mi sayıyorum. Benim gögüslerim büyüdü bide sizde bi akıntı oldu mı kremsi