Kurtajdan sonra 3 ay gayet güzel bir bekleme süresi doktorlar genelde ilk reglini ol sonra denemelere başla der yani benim doktorum öyle söylemişti. Ve evet bebek var hayırlı olsun sağlıkla hayırla kolaylıkla zamanında gelsin inşallah belirtiler de çok normal 18 haftalık hamileyim hala karın ağrım var ilk kızımda da olmuştu bu karın ağrıları çok normal tutunma ağrıları bunlar 🌸