3 ay önce kürtaj olmuştum ilk gebeliğimdi. Şimdi 2 gün gecikmem var. Göğüslerim çok ağrıyodu. Karnımda regl ağrısı gibi kramp, sancı oluyor. Bazen çok az mide bulantılarım oluyo. Afedersiniz gaz sanncım çok fazlaydı. Test yaptım akşam böyle çıktı. Sabah yine yapacağım. 4 dakika içerisi de böyle kırmızı çizgi çıktı. İnşAllah vardır🥺 Ama karın ağrım beni korkutuyo acaba normalmi bu ağrı?
