Ozcanf canım bende dış gebelik çıktı sol tüpüme yerleşmş önceden gelen kanama ve ağrımın nedeni doğal yolla parça düşürmemmiş kese va sadece tüpümde onuda ilaçla düşürceklermş benim adete göre 8. Haftam sen düşün nasıl yıkldm hcg 6600 olmuş korktum beterin beteri var en aşağı 3 ay korunucakmşm allah tez zamanda sağlıklı hamilelik nasip etsn 😔