Revsan merhaba bende aynısını yaşadım betam düzensiz artış gösterdi ,doktor dış döllenme falan filan dedi benim gecem gündüzüm birbirine karıştı , ama daha sonra doktoru değiştirdim değiştirdiğim doktor 2 gün ara ile aynı saatte yaptırdı ve betam düzenli artış gösterdi şimdi 11 haftalık olduk ☺️ Yani aynı saate Atıyorum çarşamba saat 10 da verdiysen cuma saat 10 olcak yine bu çok önemli . İlk doktor benden ilkini aksam 4 te aldı diğerini 2 gün sonra sabah 9 da aldı ve beni gereksiz bir strese mağruz kaldık .. o yüzden saatler çok önemli aklında olsun 🤗🤗 Sağlıcakla kavuşun