Kızlar 12. Haftada rahim boyu doktorun notlarında 37 mm ama 15,haftada 31 mm yazmış.
Ben anlamadım yani kısalma mı olmuş.
- Haftadayken rahim boyunu sorduğumda bana normal dendi. Anlamadım hiç bir şey
Hatta her şey yolunda bir ay sonra gelebilirsin tekrar kontrole dendi. Üstünden iki hafta geçti şu an 17 haftalıpım.
Kızlar bu haftada rahim boylarınız kaçtı.
Bu arada bu ölçümler karıdan ölçüldü.
Randevumu korku ile bekliyorum şimdi. İnternette sınır diyor yazıyor.
Ben 15. Haftada sınıra gelmişsem sonrasını düşünemiyorum diye çok üzülüyordum. Çok zor gebe kaldım. 7 yıl sonra.
Sizce benim durum normal mi?