Egemmmm Misok Ersozburcin Ewet cnm öyle diyorlar eskiler bir ay kız bir ay erkek ayı olurmuş çevredekilere bakıyorum öyle oluyor genelde hesaplama ☺️
Ersozburcin 1umutturyasamak ayy valaha az kalmış😊 hayırlısıyla oğluşunu kucağına almayı nasip etsin alahım😊
1umutturyasamak Ersozburcin min hepmzn inşallah tüm bebek bekleyen annelermzn az kalmş gel bide bna sor 🙂🙂
Pkzsntrk Ersozburcin ben 28+1 im ama bebeğim önden gittiği için mayıs sonu olabilir dedi doktor erkek benimki ama erkekler geç gelir diyorlar bakalım 🤗🤗🤗 sağlıkla gelsinler inşallah
Ersozburcin Pkzsntrk valaha bnmki de erkek ablamında erkekti 36 da normal doğum olarak geldi 😂 biraz kısmet işi galiba 😂
Yasemincifci Ersozburcin mizra değil mirza hükümdar soyundan gelen doğu türk devletleründe asalet unvanı dmeek
melasya Deletedmom308 Deletedmom308 büyükçekmeceden bende varım 30 haftadyız erkek mayısın 20 sinden sonra bekliyoruz saglıkla inş
melasya Ersozburcin ;) ozel muayenehane mehtap derelioğluna gidiyorum .kızımdada ona gitmiştim çok memnunum biraz pahalı ama :( isim konusunda hala kararsızız çınar sarp uras bakalım hangisi olcak.sizin bellimi
melasya Ersozburcin ozel Ersozburcin ozel muayenehane ye gidiyorum mehtap derelıoğlu drum.kızımımdada ona gtmiştim.biraz pahalı ama memnunum.isim konusunda netlik yok hala çınar sarp uras hangisi olcak bakalım.sizin bellimi
hunilimom Ersozburcin bizde mayıs sonu gözüküyoruz 29+2 den merhaba kızımızı bekliyoruz heycanla dört gözle kocaeliden selam söylüyorum hepinize🤗🤗🤗💜
Ersozburcin hunilimom ayyy kızz😍😍 hala gözüm kız giysilerinde erkek olduğunu duyunca hem eşim hemde babam ohh dediler😂 zira koz olsaydı beni ve ablamı alışverişte kimse tutamazdı 😂😂😂😂 Gerçi erkek oluncada çok mu fark etti bilemedim 😂😂😂
1umutturyasamak Ersozburcin evet öyle gercekten gecen sancm oldu catı muanesi yaptılar acıklık varmı dye megersem yalancı sancymş 🙄
Ersozburcin Pkzsntrk haftasındansa sağlıklı gelişimi olmuş mu o önemli gibi geliyor Herşeyi sağlıklı olsunda kaçınvı haftadan isterse o hafta gelsin 😊😂
Ersozburcin dml33 valaha bende yaz insanıyım sıcak olsun deniz olsun 😂 sevmiyorum yağmur çamur illa soğuk olucakaada kar yağsın bembeyaz olsun heryer 😂😂😂 arası yok bende 😊
hunilimom Ersozburcin benimde çevrem hep erkek seninki dediler dediler doktor kız deyince iyice bak demiştim her gittiğim de hala da sorarım 😂😂 ama artık netlestirdik
Kahramanlar 20 Mayıs’ta geliyor ama daha önce gelmez inşallah miniğim adını Damla koyduk kızımın bizde Samsundayız
dml33 Ersozburcin aynen bnde yaz cocuguym zaten sicagi çok seviyorum allah beni duyms ankaradan mersine geldim evlenince ankara ayaz soguktu burasi cok guzel 😊😊kari cok gordk birazda deniz kum gunes yapalim