ysmnsen cylnboran04 büyük ihtimalle benim gibi 1 cm falan açıklığın vardır canım ama senin açılman hızlı sürer 3. Doğum olduğu için diğer ikisini de mi devlette doğurdun
cylnboran04 ysmnsen evet üçüncü daha hızlı ılerler dıyorlar ınsallah kolay bır doğum olur evet dıger ıkısde devlete ama burda değil
ilkannelik1 ysmnsen erkek haftaya çatı muayenesi yapalım dedi hatta uyaralım dedi ama doğum başlar mı bilemedim 38+5 oluyor 🥹
ysmnsen ilkannelik1 kız 39 olacksın ne erkeni keşke doğursam diye bakıyorum şuan 😅 kilosu kaç bebiiişin
ysmnsen cylnboran04 yok valla bahsetmedi bile muayeneden yapalım deseydi de yaptırmayacaktım zaten dün yaptırdığım için 😅
cylnboran04 ysmnsen benimkının yeri rahat Hıc çıkası yok sureklı yukarda toplanıyor Gobegımde düşmedi