ysmnsen cylnboran04 evet canım aramızda bir gün var ay çok heyecanlıyım çatı muayenesinden sonra genelde tetikliyor falan diyorlar doğumu ne kadar doğru bilmiyorum ama
ysmnsen ilkannelik1 yok canım gelmedi nişan falan benim daha sadece açıklık muayenesi yaptı lekelenme olabilir dedi
ilkannelik1 ysmnsen bende bekliyorum nişan ne zaman gelicek sancı başlarda anlamazsam diye endişelendim🥹
ysmnsen ilkannelik1 anlamamak mümkün değil diyorlar benimde ilk gebelik hayırlısıyla bir doğursaydık😅 kaçıncı haftadasınız
ilkannelik1 ysmnsen erkek haftaya çatı muayenesi yapalım dedi hatta uyaralım dedi ama doğum başlar mı bilemedim 38+5 oluyor 🥹
ysmnsen cylnboran04 doğum esnasında falan yapıyor sanırım bu doktor ya da sancı çıkınca sancın falan çıkmadı mı canım ne dedi doktor