asyakk17 Kızlar merhaba, 32+1 deyim. Bugün kontrolüm vardı 1830 gram olduğunu öğrendik. Doktorum haftanla uyumlu gidiyor gayet sağlıklı dedi ama bundan sonra kaç kilo daha alır sizce? Bu kilolar normal mi?
babymom2026 asyakk17 Benimde 32+4te 1740 gramdı geçen hafta pazartesi kontrole gittim 35+4tüm nst falan sonra muayenede 2600 gram çıktı yarın tekrar kontrol var bakalım kaç çıkacak 36+5 oluyorum yarın
vanilya_kokusu_ asyakk17 32 de 1390 di 34 2600 36 da. 3200 38+0 im şuan Çarşamba günü sezeryan oluyorum bakalım kaç doğacak kızcem 🥹
esrashnn01 asyakk17 benimde 31+2 de 1760 gr dedi doktorum doğuma kadar 3200gr civarı olur dedi 38 haftada sezaryen olacağım
fatmaduhan vanilya_kokusu_ kız ben bu senin mesajını her gördüğümde şok oluyorum maşallah 2 haftada aldırdığın kiloya bence her yerde söyleme nazar değer 😂
esrashnn01 vanilya_kokusu_ ay maşallah o sürede o kiloyu nasıl aldırdın bebişe nazarlardan korusun Rabbim 🙏🏻
Ebrulicik vanilya_kokusu_ maşallah ne güzel kilo almış bebişiniz. Doktor kontrolümüz bugündü gelişim geriliği var dedi maalesef. 35. haftada 2.200 gr geldi. Çok üzüldük. Tavsiyeleriniz var mı bize🌸
vanilya_kokusu_ esrashnn01 inanki özenerek bişey yemedim ama her Sabah iki haşlanmış yumurta yiyorum her gün bir kase yoğurt bir kase tahin pekmez ceviz bir avuç peynir gün içinde doğru dürüst ağzıma bisue almıyordum.hic sahurda tabi eşimden çok yersem öle olur 😂😂 sürekli simit yemeğe sardım sonra tabu bıraktım okdar da.iyi.degil hamur işi uyumadan önce de bir bardak süt içerdim belki de o süt işe yaradı mife yanmasından perişan olmuşum iki günde bir kutu süt bitiriyorum 😂 Ve gel göbeğime bak kimse bir gün sonra sezeryan olacağıma inanmıyor
esrashnn01 vanilya_kokusu_ maşallah canım ben bebeğim de çok şükür alıyor ama haftalık 200 gr civarına falan denk geliyor
seher_3590 asyakk17 bence normal bebeğinizin kilosu haftasiyla uyumlu gittiği sürece sorun yok. Bende bugün kontrolden geldim 36 haftalik hamileyim bebek 3 kilo 300 gram olmuş 2 hafta sonra dogumum var😊
esraezerr asyakk17 benimki de 31+6 de 1800 civarıydı 36+6 da gittim en son 3370 dedi doktorum. Zaten haftasıyla uyumlu bu gramlar o haftalarda 32-33 ten sonra o kadar hızlı alıyorlar ki hiç telaş yapma