Benm ilk doğumum oradaydı. Tek odada refakatçim de yanımdaydı son ana kadar doğum başlayınca refakatçim dışarda bekledi. dogum yaptıktan sonra tekrar geldi yanıma bebeği giydirdi. Sonra bni servise aldılar şansıma o da tekli odaydi .duş aldım çok rahat ettim yani ben
ilgiliydi hepsi çalışanlara kadar . Eşiniz de ancak ziyaret saatinde geliyor yanıniza . Öğle ve akşam saatinde