Mrh16 ya gerçekten çok üzücü durumlar tabiki böyle hani geçici abartmış gibi oluyoruz falan ama her anımda eşim yanımda olsun istiyorum bende tek kalmak istemiyorum her ne kadar yanımda refakatçi olacaksa bile ilk doğumumda da annem falan vardı yanımda eşimde vardı hiç ayrılmadı yanımdan o zaman bile böyle annem keşke gitse de eşimle yanlız kalsam falan diye düşündüm doğumda zaten hormonlar alt üst birde onun olmaması çok zor olur gibi karar verdim sanırım özelde yapıcam doğumumu şehir hastanesi çok uzak kalıyor zaten bize birde bu durumlar olunca hiç istemedim şevketi zaten hiç kimse iyi anlatmıyor orayı başta elemiştim