merve_tp evet baya güzel örmeside çok keyifli ilk modeli çıkarmak biraz zor kafan karışabiliyor ama sonrası çok basit hemen alışıyorsun örmeye nasıl bitti anlamadım bile hemen arkasına bitane daha başladım ben kadife ipler var puffyden daha ince ama oda puf puf oluyor örünce ince battaniye örücem onunlada