Melisssa3 Kızlar 36. Haftama girdim hala nst girmedim 33de bile girenler var neye göre karar veriyor doktor 😀
kizcicek Melisssa3 risk yoksa almıyorlar galiba. Ben de 35 te ilk defa girdim 38 de gireceğim bir de. Onun haricinde bir sorun olmadıktan sonra gelmene gerek yok dedi
platestopu Melisssa3 38 de bir kere bebeğin hareketleri çok az dedim diye nst aldi onun dışında gerek görmedikçe almıyor 40+2 yimbir kez girdim yani
aysct 32 den sonra her kontrolde girdim. Normalde 34 den sonra her kontrolde girilmesi lazım benim kasılmam var diye erken girmiştim
duygukoltuk Melisssa3 bebeğim durumuna göre karar veriyor ben de ilk 36+5 te girdim . Kafası aşağıdaydı o yüzden aldı beni bir de ağrılarım var demiştim. Normalde ağrın vs yoksa düzenli 37 den itibaren alıyor
Melisssa3 36 haftalık oldum daha hiç girmedim etrafımdakiler 33-34de girdiler hep acaba doktorumda mı sorun dedim 😀
babymom2026 Melisssa3 Ben ilk 32de girdim herhangi bir ağrı sancı yoktu tamamen doktorumun kendi tercihi ilerleyişi
Havin49_ Melisssa3 ilk oğlumu 29 beya 27 haftalık girdim bu gebeliğimde 29 haftalık hastaneye yatılım yapıldığı için hergğn üç dört kere bakılıyordı
benimsin21 Melisssa3 Kalp atışında bir sorun yoksa almıyorlar sanrm bide hareketlerinde. 38. Haftada hem çatı muayenesi hemde nstye girdim.