Esraysr16 bayramlık neler aldınız ya aldınız mı kızlar şuan 8. ayımdayım ve bişey bulamıyorum bulsam da beğenmiyorum aldığınız şeyler var mı neler aldınız fikir verir misiniz 🥲🥲
twobabymomm Esraysr16 alamadım para yok 😁ama bugün yelekli takım beğendim onu alicaz iki üç güne inşallah
ecemk94 Esraysr16 hamile kıyafetleri kadar demode çirkin şeyler görmedim. Normal hamile olmayan bi tane elbise aldım. Doğumdan sonrada giyerim en azından.
Esraysr16 ecemk94 of evet o yüzden beğenemiyorum zaten gerçekten demode şeyler elbisenin linki var mı bakayım bende
Rabiul ecemk94 yaa ne güzel hiç kilo almamışsın bende 49 ile hamile kaldım en son 62 olmuştum şuan kaç kiloyum bilmiyorum 33 haftalığım🫠kızımda da 49 la hamile kaldım 62 ile doğuma gittim 😁😁
beyzzsenturkkk Esraysr16 almadım 2 aya doğurcam zaten aldığım ziyan olur dışarı da çıkmayacağımız için masrafa gerek yok
Feyzacelikcan Kotondan siyah önden bağlamalı bir elbise aldım içerisine de büyük yakalı bir gömlek harila duruyor