Fizikcifizik torpılle yapan varsa araya bırını koyup bence de haktır. Ama geçen sene benım özel hastanemden aramışlardı 2 ay rapor verebılıyoruz dıye. Ben kullanamamıştım yaza denk gelıyordu zaten sonrası. 2022 yılıydı. Şuan öyle denılse ben kullanır mıyım kullanırım. Çünkü verılmış hak derim. Ben ıstemeden bunu bana sunuyorlar, özel hastane sonuçta. Gereken neyse yapılmış hak verılmis. Ya da sağlık durumu olur alınır. Ama tabi sene boyu haksız yere heyet alanı da bılıyoruz onlar ıcın elbette haktır, Allah daha ıyısını bilir. 1 ay falan kalınca da zaten öğretmenın gelmesını ıstemıyorlar . Ben şuan norm fazlası gıbıyım mesela . Bana ıhtıyac yok gerçekten. Ders sayım da az. Müdür yardımcım hocam parça parça 3 kere rapor al gelme demişti. Onu da yaptım mesela o yıllarda. Ders programını bozup yenıden düzenlemek ıstemıyor olanlar cıkabılıyor hocam. O yüzden kişiye , şartlarına ve verılen ımkanlara göre durumlar değişebiliyor
. Herkesı aynı kefede yargılamamak lazım