mavipinokyo81 bende gelecek seneyi kapatmak istıyordum tüm çabam bu. Hayırlısı olsun nasipte varsa olur. 🙏🏻 izinler kesin uzatılacak bence bayramda sonra haberi gelir ve denk gelirsiniz🙏🏻 ilkinde bende 2,5 yaşına kadar baktım şükür ve çalışarak . Bir ilçede çalışıyordum sabahçıydım derslerimi 15 saat istedım 5 gun boyunca ılk 3 ders gıdıp gelıyordum , saat 9.20 de evdeydim ah ah :) eşimden devralıp eşim işe gecıyordu. Hatta çoğu zaman o saatte uyuyor oluyordu Benım calıştıgımı bile idrak edemedi bence çocuk. 2,5 yaştan sonra da kreşe başladı zaten.
Bu sene merkez okuldayım tam gün çalışıyoruz. 2 sene nöbet tutma zorunluluğumuz yok Allahtan ama ders saatleri nasıl olur, yardımcı olurlar mı, okuldan çıkış en geç 12.30-13.00 cıvarı olur. Hal böyleyken bakıcıya ıhtıyac duyulacak. Bu yüzden ne kadar yanlarında durabılırsek o kadar kârdır ,Allah nasip etsin 🙏🏻🙏🏻