benim bebeğim de dogdugundan beri çok kusuyordu. kilo alımı normal olduğu için başta fazla geliyordur dedi doktor. sonra kusmalari artıp kilo almamaya başlayınca reflu dedi. özel reflu maması başladık mamayı kusmuyor beni her emdiginde kusuyor . 3 aydır mama+süt gidiyoruz. şimdi 7.5 aylık olduk neredeyse halen aynı. doktorumuz 1 yaşa kadar böyle devam edeceğiz dedi. ama anladığım kadarıyla siz normal mama veriyorsunuz ve kusmuyor bebeğiniz. ben normal mama vermeyi denedim daha çok kustu. bebeginizin alerjisi olabilir mi sizin yediğiniz içtiğiniz bir şeye vücudunda döküntüler oluyor mu ? bu ihtimali de bir danışın dilerseniz doktorunuza