Mervenin canim benimki ikiz erken dogum riskim cok yüksek. 20inci hafta 29 mm rahim agzi kisaligim ölçüldü suan sabit dusmedikce bi sikinti yok onda.
Ama 20.haftamda sancim oldu engellendi. Gecen hafta tekrar oldu 22.haftada, bu seferki tam dogum sancisydi biraz gec gitseydim acilmam baslayip dogum olcakmisti 5 gun yogun bakimda yattim bu yuzden.
Simdilik progestan kullaniyorum gittigi yere kadar, en ufak bi sancida 'endol kullandircaklar. Suyum gelirse yada sancim olursa hemen acile gelmemi istediler serumlarla ilaclarla kesmeye caliscaklar her seferinde, 30lu haftalara gelebilmem için