tuba_grz ben 25. Haftadayım bir kaç haftadır ne krem ve yağ sürmüyordum ve dün karnınım alt tarafının sağ ve sol çatladığını gördüm gözlerim doldu tabi hemen duygusala bağladım sanki anneliğe bir adım daha yaklaşmış gibi yeni bir ben olmuşum gibi neyse bir kaç haftadır sürmediğime pişmanım hemen yağ krem sürmeye günde 2 kere devam ediyorum artık en azından inşallah ilerlemesini durdururum o minik çatlaklar da kızımdan hatıra kalır napalım çok da takmıyorum hatta hoşuma bile gitti çünkü herkesin bedeni farklı bende böyleyim 💖