doimom Denizj öyle yapıcam bugün son kontrolüm vardı doktorumda anlattı belden iğneden korkuyorum dedim ama damar yolu açılırken de insan korkuyor dedi çok güzel anlattı sakinleştirdi atlatıcaz💖🫠
doimom esraap ayy çok güzel anlatmışsınız çok sağolun Allah razı olsun💖 umarım benimde sizin gibi kolay güzel geçer🙏🏻😍
Anneadayiozlem doimom yok hayır yani nasıl diyim nasıl ki iğneyi kolunuza soktuklarında acı hissedip çıkarkn hissetmiyorsunuz o şekilde sadece çıktığını hissediyorsunuz