doimom Ben de spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım ben iğneyi hissetmedim bile mükemmel geçti her şey. Ameliyathanede etrafında bir sürü kişi oluyo zaten bebek hemşiresi anestezi doktoru vs. Bebek cıkana kadar hepsi benle sohbet ettiler şakalaşıyorduk sonra bebişimin çıkma anını hafif hissettim kaburgam sıkışır gibi oldu o an hemen ağrı kesici vurdular çok konforlu geçmişti benimkii sonra oğluşumu gördüm resimler çekildii asla acı hissetmiyorsun zaten ve odaya cıktıktan sonra 6-8 saat sonra iğnenin etkisi geçiriyordu sanırım o ilk taze yaranın acısını hissetmiyorsun bile uyuşturulduğun için. Bol bol bitter çikolata ve sade granül kahve içtim. Spinal için geçerli mi bilmiyodum ama yine de içtim baş ağrısı olmasın diye. Sondayı da uyuşukken taktılar galiba ne takılmasını hatırlıyorum nede çıkarılmasını hepsini uyuşukken hallettiler sanırım. İlk ayağa kalkış birazcık zor ama yürüdükce açılıyosun zaten. Benim ilk doğumum bu şekilde geçti ve çok memnun kaldım. Umarım ikincide de aynı şeyleri yaşarımmm 🌸 Sizler için de kolay ve konforlu bir doğum diliyorumm 🫠