glcnylmzz adetime 4 gün kala idrar testi yaptım kanı da o gün verdim hemen ilk beta değerim 13 çıkmıştı sonra 2 günde bir kan verdim adetim gecikince doktora gittim bi kere de o baktı betaya keseyi görmek için 10 gün sonra gel dedi önce keseyi gördüm 1 hafta sonra da bebeği ve kalp atışını gördük şuan 17+0 olduk çok şükür