glcnylmzz Regle 4 gün var testi bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen var mı 😊 3 aydır awox erken gebelik testini kullanıyorum ilk defa böyle gölge gördüm ilk 5 dakika içinde çıktı uyku sersemi emin olamadım içini açtım
happyela glcnylmzz Canım benimde böyleydi hatta 5 gün önce post açtım 🥰 herkes var dedi bende kan verdim pozitifmiş 🥰
NobleMom glcnylmzz bence var dört gün önceden yapmanıza rağmen gözle görünür bir çizgi çıkmış. Bu da benim testim bugün yaptım. Benim de 3-4 gün var regl a ama sadece ben görebiliyorum sanırım 😅
Medineklndr Evet çizgi var Gibi çok silik benimde adetime varken yapmıştım bundan bir tık daha koyuydu ama çok silik ti öyle öğrendim
glcnylmzz Medineklndr tekrar test ne zaman yaptınız kan ne zaman verdiniz beta kaç çıktı kusura bakmayın fazla soru soruyorum ama merak ediyorum heyecanlandım ilk defa gölge bile olsa birşey gördüm 🥹
Medineklndr glcnylmzz üç gün sonra kan verdim 130 çıktı bir hafta falan geçti sanırım 580 di sonrada keseyi kalp atışını falan gördüm zaten şuan 9 haftalığım
heyecann2 Canın 3 gün önce reglime 8 gün varken bu şekildeydi testim duvarımda var bakabilirsin 5 gün kala tekrar yaptım testi daha silik çıktı bugün beta verdim değerim 40 🥹
glcnylmzz heyecann2 yaaa daha çok yeni 🥹 hadi inşallah darısı başıma Yarın ve salı koyulaşma olursa kan vereceğim varsa eğer bayram hediyesi gibi olacak bize
heyecann2 glcnylmzz Var olduğuna inanıyorum canım şuan muhtemel değerin 20 civarı olabilir bence yarın tekrar yap i
buketdeniz19 glcnylmzz adetime 4 gün kala idrar testi yaptım kanı da o gün verdim hemen ilk beta değerim 13 çıkmıştı sonra 2 günde bir kan verdim adetim gecikince doktora gittim bi kere de o baktı betaya keseyi görmek için 10 gün sonra gel dedi önce keseyi gördüm 1 hafta sonra da bebeği ve kalp atışını gördük şuan 17+0 olduk çok şükür