Elifalyw1 istanbullugelin27 evet yavaş ilerledi bana dedi daha bbeli degil saglikli gebelikmi degilmi moralimi çok bozdu hatta ama iki kati artiyordu beta iki gunde bir sonra keseyi gorduk sonra kalp atisini duyduk
istanbullugelin27 Elifalyw1 benim beta artışı yavaşladı sanırım yarın tekrar kan vereceğim ama umudum yok gibi
istanbullugelin27 miraygmssoyyyyy merhaba malesef beta düşüşe geçerek kanamam başladı gebelik sonlandı
istanbullugelin27 miraygmssoyyyyy postlarınızı okudum sanırım sizin de yavaş yükseliyor. Kötü bir sey söyleyip korkutmak değil amacım ama yavaş yükselen belaları takip etmek çok önemli çünkü dış gebelik ihtimal dahilinde oluyor. Geçirdiğim için biliyorum. 2 günde 1 aynı yerde kan vermeye özen gösterin bence doktorunuz da söyleyecektir zaten takip edelim diye. Umarım sağlıklı bir gebeliktir hayirlisi olsun hakkınızda
miraygmssoyyyyy istanbullugelin27 çok teşekkür ederim yarın yine gideceğim inşallah kötü birşey olmaz mucize olur
miraygmssoyyyyy istanbullugelin27 merhaba evet gittim çok çok zor bir gündü yatışım yapılacaktı ama son kez bir daha baktıklarında çok küçük bir kese görüldü beta düşük olduğu için devam dediler takibe pazartesi gideceğim tekrar
miraygmssoyyyyy istanbullugelin27 en son pazar verdim 523 tü Salı devlet hastanesinde 456 çıktı ama onu umursamıyorum hastane farkı diyorum çünkü geçen hafta 2 hastane arasında fark olmuştu bugün hem keseyi hemde Yolkü gördü
istanbullugelin27 miraygmssoyyyyy o zaman sanırım artık beta takibini bıraktınız peki doktor tekrar ne zaman kontrole çağırdı
sdc Dış gebelik değil bence bu çünkü kese gözükmüş ben hayatımda ilk kez dış gebelikte yalancı kese olayını duydum bence kimyasal kesinlikle
krdlnkutlu17 istanbullugelin27 2 günde iki katı beklenir. Bence normal kesede görünmüş sadece bekle bebek görünmesini benim ilk gebeliğimde değerim ilk kanda 1200 çıktı herkes ikiz gebelik dedi ama değildi tekti ve kese bile zor görünmüştü yani kişiden kişiye farklılık olabilir değerin yükseliyor kendi dikkat et
miraygmssoyyyyy istanbullugelin27 bırakmadım maalesef bugün tekrar verdim başından beri özelde veriyordum en son orda Pazar günü vermiştim süreç sağlıklı ilerlesin diye bugün yine orda verdim artışı görebilmek için maalesef 507 çıktı beta yükselmemiş aksine düşmüş bu 4 günlük süreçte ama kese nasıl gözüktü hala anlamış değilim
istanbullugelin27 miraygmssoyyyyy postlarını okudum da sanırım düşük yaptın. Bende de kese gibi bisey var ama cok küçük denmişti ama anlaşılan o ki kanama alanıymış galiba görünen. Yaşadıklarımız aynı gibi. Bugün doktora gittiniz mi? Ben en son geçen hafta beta verdim beta 60a düşmüştü haftasonuna doğru yine baktırıcam 0 olduğunu görelim dedi doktor
eemredaa Merhabalar bı sorum olucak lütfen beni bilgilendirin 6+1iz bu sabah lavobaya gittiğim pembemsi leke gibi bişey gördüm çok hafif ağrım var göbeğime dogru lütfen bişey yazın çok endiseliyim
rumsal eemredaa yerleşme kanaması olabilir kırmızı şekilde değilse korkmaya gerek yok demişlerdi ağrın da yoksa tabii ama en doğrusunu doktorunuz bilir iletişime geçin
miraygmssoyyyyy eemredaa merhaba doktorunuzla iletişime geçin ben düşük yaptım maalesef ama böyle bir şikayetle gittiğimde lekelenme demişlerdi