Beta değerlerimi aşağıda yazıyorum. En son bugün kan verdim 551 geldi. Kimyasal mı dış gebelik mi yorumlar mısınız başına boyle bisey gelen var mı? Dün muayene oldum kese cok küçük 4mm dedi doktor. Bazen dış gebelikte yalancı kese olusabiliyor dedi. Benim tek tüpüm var daha önce dış gebelik geçirdim ve tüpümün biri alındı. Dün tüpe giden yola baktı dış gebelik olsa burda bi kitle gibi bisey görürdüm dedi. Yine de dış gebelik ihtimalini elemek için 2 gün kan ver dedi bugün verdim ve 551🤦🏼♀️
42
63
131 bunlar 2 gün arayla verildi. 4 gün sonra 412 geldi. 8 gün geçti bugün tekrar kan verdim 551 çıktı.