kubraturkkoc ozgeBudak006 merhaba ben 39 haftalık oldum gelen giden yok 😂 37 de dikişlerim alındı. 2-3 haftadır hareketliyim çok şükür 🙏 öncesinde full yatıyordum sadece tuvalet için kalkıyordum hiç geçmeyecek gibi günlerdi kısalmam oldu Hunileşmem oldu ama çok şükür geçti o günler şimdi de gelmek bilmiyor kerata 😂
ozgeBudak006 kubraturkkoc yaa maşallah siz bittirmişsiniz darısı bana inşallah☺ sağlıcakla kucagınıza alın inşallah. Kaç haftalıkken kaç mm serklaj oldunuz
kubraturkkoc ozgeBudak006 benim önceki gebeliklerim düşükle sonuçlandığı için ölçüm yapılmadan önlem amaçlı 12. haftada atıldı serklajım
agilkaya Bende 15+3 te serklaj oldum 24 mm ile şuan 21+3 üm. Pazartesi kontrolde karnımdan usg ile 30 mm ölçtü drum gayet iyi dedi. Ama bana yatmamı önermiyor hamileliğinin tadını çıkar diyo ben çok yatağa mahkum değilim. Evde dolanıyorum markete gidiyorum avm gidiyorum. Sadece kısa süreli ve ağır iş yapmıyorum. Eğilmiyorum çömelmiyorum merdiven inip çıkmıyorum. Dinleneceğim zamanlarda uzanıyorum
agilkaya 1melekannesi3858 ilk 1 ay yattım birde dik oturamıyordum dikişler batıyordu zaten bir ay boyunda yarım yatar şeklindeydim gün içinde de. 1 aydan sonra drum sosyal hayatımda ksııtlama olmaması gerektiğini her şeyin yolunda olduğunu söyledi. Bende ona güvenerek kalktım evin içinde aktifim sürekli yatmıyorum yemek yapıyorum kızımla ilgileniyorum. Dışarı çıkıyorum yürüyorum avm gidiyorum markete gidip geliyorum normal hayatıma döndüm. Sadece yere bir şey düştüyse almak için eğilmiyorum çömelmiyorum merdiven inip çıkmıyorum. Ağır iş yapmıyorum. Onun dışında normal hayatımı yaşıyorum
Helenaaa ozgeBudak006 bende ikizlere hamileyim 15+3. Rahim ağzım 30 mm ölçtüler sıkı takip yapılcakmış inşaAllah daha fazla kısalmaz yoksa serklaj denildi ama onunda riskleri varmış çok stres yaşamaya başladım içimi bir korku saldı
ozgeBudak006 Bende 16 haftaşıkkrn 22mm acıl ertesi gün serklaj oldum. Şimdi 24 haftalık olduk geçen hafta 34-37 mm felan çıkıyor sımdı kontrollerde. Dısarı hıc cıkmıyprum evin içinde de günlük işlerimi dinlenerek hafif kendkmı çok yormadan yapıyorum. Ama yinede korkuylrum gün içinde bile kısalıp uzayan bişey malesef ki Rabbim hepimizin yardımcısı olsun çok sabır diliyorum bi 30 haftaları görebilseydik zaman hoc gecmıycekmıs gıbı geliyor benim Doktorum sürekli yatmamı istiyor yanında evde yardımcı mutlaka olsun dıyor
Helenaaa ozgeBudak006 Rabbim bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ne kadar da korkma desem çok zor kendimden biliyorum. Ama geçicek inanıyorum
ozgeBudak006 1melekannesi3858 hemen oturdum canım hatta serklaj dan çıkınca yarım gün hastanede kaldım 1-2 saat uzandım ama sıkklınca da hep oturdum sorun olmadı
Raana Benim de önceki gebeliğimde 22 haftalıkkn acil serklaj oldum,kısalık 11mm olmuştu. Tabi patladı dikişlerm,yatarak 28 haftaya zor geldim. Bu gebeliğimde de tedbir amaçlı atılacak 12. Haftayı bekliyoruz
1melekannesi3858 Raana 28 haftada doğum yaptınız peki bebeğiniz yaşıyor mu o haftada doğan genellikle yaşıyor da
hurmetliecem Bende yarın serklaj olacağım doktor 22 mm ölçtü 18+2 yim bende şuan ama korkuyorum hastanede yatırıyorlar mı ağrılı oluyor mu benide aydınlatır mısınız
1melekannesi3858 hurmetliecem sadece Bi gün yattım ağrım olmadı ama çok şükür sonrası içinde. Agri hissetmedim bugün 5 .günüm olduğunuzda çıktığınızda bizi de bilgilendirirmisin doktorun nelere yasak koyacak benimki yasakları tam anlamı ile söylemedi kendini yorma tempolu işlerden uzak dur dedi
hurmetliecem 1melekannesi3858 yarın perinotolojiye gideceğim aslında yatmak istemiyorum hastanede çünkü asla rahat edemiyorum yarın drdan cıkınca bilgilendiririm mutlaka
1melekannesi3858 Raana çok şükür canım benimde bir evladım.var ondada serklajliydim.2.5 yaşında onu 38+3 de doğurdum şimdide serklajliyim 15+2