rbers evet bende düşünüyorum zaman nasıl gecıcek daha önumde 4 ay var dıyorum şöyle baktıgım zaman çok fazla gelıyor 4 ay. Ama bide düşünüyorum 2.bucuk aylıktım yoğun bir kanamayla baslamıstı herşey. O zamandan bu zamana epeyce bi yol kat ettik aslında buna şükür napalım çok zor bir süreç ama taktır allahın Sabır bizim. İnşallah canım sende sağ salim kucagına al yavrunu inşallh