arsesraa Sss1947 benim eşimde bu ay spermogramda morfoloji 2 çıktı normalde en az 4 olması gerekiyormuş şimdi o da takviye kullanmaya başladı belki de o sebepten olmadı biz de 6 aydır deniyoruz bi defa kimyasal oldu sadece
Sss1947 arsesraa ya bir tanıdığımda o şekildeydi düzeldi eşi takviye ve ilaçlarla şimdi kızları 2 yaşında 🌸
arsesraa Sss1947 ay inşallah bizim de düzelir çok üzüldük görünce diğer değerleri normal ama bakalım artık rabbim hepimizin kucaklarını doldursun
Merryb Bende 12 martta yumurtlama gördüm bat 28 inşallah olur Polip ve perde aldırdım geçen ay Histeroskopi oldum. Belirti için çok erken bence bilemiyorum ama sol kasıkta ara ara bir his oluyor
hunerg Sss1947 benım adetim 1 marttı yumurtlama m 13 martta oldu 4-8-10-13 degerlendırdık bakalım hayırlısı olsun
emine136 Benimde 26 da çıkar yumurtlamam 13 teydi inşallah Rabbimin izniyle hepimize nasip olsun inşallah
hunerg Sss1947 beklemedeyim bazen arada kasık agrısı vs oluyor 2 gün önce kahverengi lekelenme oldu da blmıorm