Sss1947 valla canım ben de şöyle oldu elimde çok az Ovulasyon vardı programa göre 11inde yumurtlama gösteriyordu ben 8inde yaptım koyu çıktı ama kontrol çizgisi kadar değil ben de ertesi gün falan olur erken yumurtluyorum herhalde diye düşündüm ertesi gün daha da silikleşti acaba 7sinde falan erken mi yumurtladım diye düşünüyorum çünkü 11inde yaptığımda da çizgi neredeyse yok gibiydi devamında test yapamadım bittiği için