badhomian yok ben diretecem aşko geçenki kontrolde ben ağzını aramak için dedim olursa vajinal istiyorum doğum sonrası bana bakacak kimsem yok dedim bilerek, o da dedi ki vajinal doğum da dikiş oluyor. Ben de olsun her şekilde daha sağlıklı sonuçta falan dedim o da bi sonraki gelişinde çatı muayenesi yapalım bakalım falan dedi ama ben şartlar uygun olursa diretirim zaten. En son kontrolde bebek makat gelişti ama :( döner inşallah ya