Bende 47 gün görünüyor normalde 40.haftam 1 Mayıs ama başından beridir nisanda doğuracağımı hissediyorum 😁 Nisan ortası gibi böyle. Şuan 33+2 yim daha doğum şekli hiç bişey planlanmadı. 35.haftada kontrole gideceğim çatı muayenesi yapacak şartlar uygun olursa be vajinal doğum istiyorum ama doktorum sezeryan yanlısı birisi bakalım neler yaşayacağım artık sıkıldım hamilelikten ☺️