3bebekli zezze kordon olmaİnsa birşey yokki saçmalama şeytanın vesvesesi Allah’a sığın bişey olmaz normalde sezeryanda iki tur olan bile bir sürü bebekler doğuyor
zezze 3bebekli benim korkum kordonla alakalı degil normal düsünüyorum ama cok korkuyorum nasıl olucak beni neler bekliyo belirsizlikler vs düsünceler tedirgin ediyo sadece
Anonim90 37+5 doğum korkusu ile birlikte aşırı heyecan var ağrılarım var ama doğum belirtim hiç yok bide gribim geçseydide öyle doğursaydım
snycl cylnboran04 36+5🥰💘 çok heyecan var gelsin artık istiyorum. yatmak, kalkmak, dönmek çok xor🥹 kabızlık sürekli magnezie calsine içiyorum. yalancı kasılmalarım oluyor karnım taş gibi oluyor vs sizin nasıl geçiyor