37+6 olduk bugün itibariyle suana kadar hep normal düsündüm son 2 kontrolde ensesinde bi tur kordon gördü doktor takipteyiz ama belirsizlik doğum korkusu çok fena aklımdan çıkmıyo sürekli ağlama hissi, alt kısında batma ve ağrı, gece uykusu yok denecek kadar az karnımdaki kaşıntı da cabası acayip tedirginim bilmiyorum ne yapıcam.