esiel çocuklar zaten melekler güzeller ama benim ikisi de küçük üçüncü küçük bebek lazım değil yapana da hayırlı olsun demek düşer ben yapmıyorum diye üçüncü çocuğuna hamile olan annelere hayırlı olsun demek düşer daha ne diyim ki 😃😃😃 bana yeter iki tane fazla bile 😃😃 bunları büyütüp eskisi gibi olmak istiyorum eski beni özlüyorum bazen 😔