gunerinko anca cevap verebildim kusura bakma dünden beri baş agrısıyla uğraştım benim gebelik 17+3 oldu biraz yorucu farklı semptomlarla geçiyor diyebilirim mide ekşimesi baş ağrısı mide krampları oluyor bazen uyku yok yani genelde böyle bi sürec doktora soruyorum normal diyor