bsraaybars ay çok az kalmış kavuşmanıza sağlıklı sekılde kucağına almam dileğiyle 🙏🙏eşinizde insallah en kısa zamanda yanınızda olur 🙏 yani ilk zamanlar bende uyuyordum hatta çok fazla ama şu 3 haftadır anlayamadım bende geceleri hep ayaktayım gündüz yine bi sekıl geçiyor ama geceleri öyle değil eşimde malum işe güç erken kalkıyor bana ayak uydurursa olmaz 😂 tek başıma öyle televizyon izliyorum